Гаранционен и следгаранционен сервиз

13.12.2024

Гаранционен и извън гаранционен сервиз са два основни вида сервизни услуги, които осигуряват поддръжката на професионалното оборудване в кухни и други търговски обекти. Всеки тип сервиз има своите особености и е от значение за подсигуряването на надеждността и дълготрайността на уредите.

ГАРАНЦИОНЕН СЕРВИЗ

Гаранционният сервиз е свързан с ремонта или подмяната на дефекти на оборудването, които са възникнали в рамките на гаранционния период и е безплатен.

Кога можете да се възползвате от гаранционен сервиз? 

  • Продължителност на гаранцията: Гаранционният период варира в зависимост от вида на оборудването и производителя. Гаранцията започва от датата на покупката, за уреди закупени от онлайн магазина, които не се нуждаят от професионален монтаж или от датата на инсталацията на оборудването, извършена от оторизиран от нас техник, но не по-късно от 3 месеца след закупуването. Продължителността на гаранцията, предвидена от производителите, на които ние сме дистрибутори е както следва: Menu System - 60 месеца; Fagor - 24 месеца; всички останали професионални уреди - 12 месеца и за всички полупрофесионални - 6 месеца.
  • Покритие на дефекти в материалите или производството: Ако оборудването има дефекти, които са причинени от грешки при производството или дефектни материали, остановени в рамките на гаранционния период, като представител на производителите, ние сме отговорни за отстраняването им или подмяната на оборудването. Гаранцията включва: отстраняването на фабрични дефекти, труд, резервни части и инструктаж за работа с оборудването на персонала, без транспорт (при липса на назначен персонал на обекта в момента на монтажа и инструктажа, следващото посещение се заплаща).
  • Изключения от гаранцията: В случай, че 1) оборудването не е било инсталирано от оторизиран от нас специалист; 2) дефектът е причинен в следствие от констатирана неправилна експлоатация, неправилна поддръжка на оборудването или авария в захранването.  
  • Моля имайте в предвид, че запазваме правото си да отмени отговорността си по гаранцията на изделия с нарушена опаковка или разопаковани без присъствието на наш представител в периода от доставката  до монтажа.
  • Регистриране на гаранцията: За да се възползвате от гаранционния сервиз ви молим да запазите документите свързани с покупката (фактура, касова бележка), както и документите предоставени от оторизираните от нас техници, след инсталиране на оборудването, които доказват че уредът е в гаранционен период.

Как можете да се възползвате от гаранционен сервиз?

  • Уведомяване на доставчика: В случай на дефект на уред, молим да ни уведомите своевременно за възникналия такъв. На гаранционно повикване се реагира до 48 часа от същото. В случай, че ремонтът изисква подмяната на части с оригинални такива, то срокът за извършване на ремонта се удължава със срока за доставка на съответната част според условията на производителя. 
  • Извршване на ремонт: След получаване на сигнала за неизправност, наш техник ще се свърже с вас за оточняване на детайлите относно повредата и действията по нейното отстраняване. Проверката на дефекта и неговото отстаняване се извършва на място от наш специалист. При някои уреди може да бъде необходимо да изпратите уреда в сервизния ни център. 

ИЗВЪНГАРАНЦИОНЕН СЕРВИЗ

Извънгаранционният сервиз покрива ремонти и поддръжка, които се извършват след изтичане на гаранционния период или когато дефектът не е покрит от гаранцията (виж.: Изключения от гаранцията). Тази услуга е платена и включва определени условия. 

Кога можете да се възползвате от следгаранционен сервиз? 

  • Сервиз срещу заплащане: За разлика от гаранционния сервиз, ремонтите извън гаранцията се заплащат. Цената включва труд, материали, транспорт и други разходи свързани с ремонта. Извършваме два вида сервиз срещу заплащане: При повикване или с договор за обонамент.
  • Няма ограничения за времето на услугата: Извън гаранционният сервиз може да бъде използван по всяко време, след като е изтекъл гаранционният период на оборудването.
  • Широка обхватност: Сервизът може да покрива както обикновени ремонти, така и по-сложни технически проблеми, които не са били покрити от гаранцията.

Как можете да се възползвате от следгаранционен сервиз?

  • Свържете се със сервизния ни център: Когато остановите повреда на оборудването, след изтичане на гаранцията, или ако дефектът не е покрит от гаранцията (виж.: Изключения от гаранцията) е необходимо да се свържете със нас за оценка на възникналата неизправност.
  • Диагностика на проблема: Сервизният ни център ще диагностицира проблема и ще ви информира за цената на ремонта или подмяната на необходимите частите.
  • Извършване на ремонта: След като се договори цената, сервизът ще извърши необходимия ремонт. При необходимост, след ваше съгласие, могат да бъдат използвани резервни части, които не винаги ще бъдат оригинални.
  • Плащане за услугата: След извършването на ремонта вие ще заплатите за услугата и частите, които са били използвани.

ПОДДРЪЖКА И ПРОФИЛАКТИКА

Предлагаме ви и абонаментни услуги за редовна профилактика и поддръжка на оборудването, които могат да помогнат за удължаване живота на уредите.

Съвети за удължаване живота на уредите

  • Редовна поддръжка: Периодичните проверки и профилактика на уредите може да предотвратят сериозни повреди.
  • Правилна експлоатация: Следвайте инструкциите за правилната употреба и поддръжка на уредите на производителя и на нашите специалисти, за да избегнете повреди поради неправилна експлоатация.
  • Чистота: Поддържайте уредите и работните повърхности чисти, за да се избегнат натрупвания, които могат да причинят повреди.

Гаранционният и извън гаранционният сервиз са ключови за правилната работа на професионалното кухненско оборудване. Изборът на надежден сервиз е от изключително значение за осигуряване на минимални прекъсвания в работния процес и поддържане на оборудването в добро състояние. 

Нашият сервизен екип се състои от квалифицирани специалисти, преминали необходимото допълнително обучение, които имат дългогодишен, професионален опит и спазват всички технически изисквания и нормативи за безопасност.

За връзка със сервизен специалист:  Why You Need Professional Commercial Equipment Repair Services -  WonderWorld Nyc

 

Сервиз
София, бул. Никола Петков 73
Tел.: +359 (0) 2 862 55 66
Tел.: +359 888 492 241
e-mail: [email protected]