Уважаеми колеги , приятели и партньори,
Съобразявайки се с обявeното извънредно положение в страната, както и със здравето на своите служители, компанията ни организира и създаде система за дистанционна работа.
В момента всичките ни служители работят за Вас от домовете си, като сме осигурили по 1 дежурен в офисите ни в София, Бургас, склада и сервиза.
Това по никакъв начин няма да се отрази на съвместната ни работа, като всички комуникации и работни процеси са пренасочени към съответните служители и Вие няма да почувствате разлика в работата си с нас.
§ Стационарните ни телефони отговарят, както досега.
§ Консултантите ни са достъпни за Дистанционна помощ.
§ За новите ни клиенти можем да организираме онлайн срещи за обсъждане на оферти и технически подробности .
§ Заявките за гаранционни и извънгаранционни ремонти се приемат на servicе@tirol.bg, като всеки един казус ще бъде обсъждан с клиентите ни.
§ Приемаме почистени и обезопасени уреди за ремонт в сервиза на адресите посочени в сайта www.tirol.bg/kontakti
§ Търговският ни отдел също работи в нормален режим и всички нови запитвания и поръчки се обработват експедитивно и безпроблемно.
Надяваме се скоро да се върнем към нормалния начин на работа и на живот и Ви желаем да сте здрави и пълни с оптимизъм.
Екипът на Тирол Профешънъл